+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: "h-pas"

  1. Default "h-pas"

    Οφείλω να ομολογήσω ότι από την περιγραφή αυτού του "Hybrid Pressure Acceleration System" δεν κατάλαβα λέξη
    Τι να φταιεί, τι να φταιεί, που δεν πηγάμε μπροσταά, δεν μετρησάμε το κυμά και τον ανέμο σώστα???
    "Θαυμάζω την κομψότητα της μεθόδου σας. Πρέπει να είναι ωραίο να καλπάζεις με το άλογο των αληθινών Μαθηματικών, ενώ εμείς οι υπόλοιποι αγκομαχάμε στον ποδαρόδρομο" - ο Άλμπερτ Άινσταϊν στον Τούλλιο Λέβι-Τσίβιτα

  2. #2

    Default

    Μάλλον δεν προσπάθησες αρκετά... Νομίζω ότι είναι μια αρκετά σαφής περιγραφή στα όρια που επιτρέπει ο ίδιος ο κατασκευαστής (ο οποίος -προφανώς- έχει τους λόγους του να μην είναι ιδιαίτερα σαφής και δεν έχει κάνει κάποια δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό). Η ουσία είναι ότι, πράγματι, το σύστημα επιδεικνύει μια ευαισθησία που αυξάνει μειούμενης της συχνότητας (μέχρι ένα πολύ χαμηλό όριο) και ότι χρησιμοποιήται μια μπασοπαγίδα στο εσωτερικό του ηχείου για να ελέγξει αυτή τη συμπεριφορά προς όφελος της απόκρισης. Ρίξε μια ματιά εδώ. Το διάγραμμα που δείχνει την συμπεριφορά του H-PAS είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα (υπάρχει σχετική μέτρηση του AT-1, που δεν δημοσιεύεται στο κείμενο της δοκιμής), ενώ το διάγραμμα της συνολικής απόκρισης δεν δείχνει την πολύ απότομη αποκοπή που έχει το ηχείο και φαίνεται στην μέτρηση που δημοσιεύεται. Αν σε μπερδεύει το κομμάτι όπου η φόρτιση αποτελεί συνδυασμό bass reflex και γραμμής μεταφοράς, δεν μπορώ να σε βοηθήσω επειδή δεν δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες. Εμένα που δημιουργεί την εντύπωση ότι πρόκειται για μια προσέγγιση vented transmission line (υπάρχει ροή από την οπή) η οποία είναι υπολογισμένη με βάση κάποιο δικό τους μοντέλο. Η μέτρηση της εμπέδησης, δείχνει ότι το ηχείο συμπεριφέρεται περίπου ως γραμμής μεταφοράς. Αν υπάρχει κάτι άλλο, πολύ ευχαρίστως να το διευκρινίσω.

  3. Default

    Quote Originally Posted by dStam View Post
    ευαισθησία που αυξάνει μειούμενης της συχνότητας
    Πάλι δεν καταλαβαίνω! Μα τόσο χαζός είμαι?? Ένα μεγάφωνο έχει μία χ ευαισθησία. Η οποία οφείλεται σε μία y efficiency. Εάν αξιοποιήσουμε και την οπίσθια ακτινοβολία του, τότε μπορούμε να έχουμε μέχρι 2y efficiency. End of story.
    "Θαυμάζω την κομψότητα της μεθόδου σας. Πρέπει να είναι ωραίο να καλπάζεις με το άλογο των αληθινών Μαθηματικών, ενώ εμείς οι υπόλοιποι αγκομαχάμε στον ποδαρόδρομο" - ο Άλμπερτ Άινσταϊν στον Τούλλιο Λέβι-Τσίβιτα

  4. #4

    Default

    Εάν αξιοποιήσουμε και την οπίσθια ακτινοβολία του, τότε μπορούμε να έχουμε μέχρι 2y efficiency
    Mα, δεν υπάρχει τίποτε περισσότερο. Προφανώς, κι εδώ το ίδιο συμβαίνει... Απλώς ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η φόρτιση (όπως προκύπτει από την μέτρηση near field) είναι διαφορετικός και καταλήγει στην συγκεκριμένη συμπεριφορά χαμηλά.

  5. Default

    Quote Originally Posted by dStam View Post
    Mα, δεν υπάρχει τίποτε περισσότερο.
    Με το τσιγκέλι θα σου τα βγάζω? Θέλουμε λοιπόν να αξιοποιήσουμε και την πίσω ακτινοβολία. Διότι θέλουμε να τη βγάλουμε με μικρούλικα γουφεράκια, διότι τα μεγάλα είναι ακριβά και χρειάζονται και μεγάλα κουτιά και μετά θα βάλει η συμβία τις φωνές "Τι είναι αυτά τα όρθια φέρετρα που μου κουβάλησες μέσα στο σαλόνι το Λουί Κενζ, θέλεις να με κάνεις ρεζίλι στη Βάλια (εκ του Χρυσοβαλάντω) και στην Πέγκυ (εκ του Παγώνα), ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ???" Έλα όμως που έχει αντίστροφη πολικότητα η πίσω ακτινοβολία. Πρέπει να την αντιστρέψουμε και αυτήν, ώστε να πάμε από τις 180 στις 360. Από τις +180 στις +360, για να συνεννοούμεθα, διότι να πάμε στις -180 δεν γίνεται, θα πρέπει να ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο, στο παρελθόν, όπερ άτοπον. Για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να στήσουμε ένα συντονιζόμενο μηχανικό σύστημα. Μόνο που η συνεισφορά αυτού του συστηματος θα έρθει με καθυστέρηση. Μετά μπορούμε να παίξουμε με τον τρόπο που θα έρθει αυτή η συνεισφορά, να την απλώσουμε από 'δω, να την συμμαζέψουμε από 'κει, με άλλα λόγια να κάνουμε διάφορες βλακειούλες, μπας και βγάλουμε από τη μύγα ξύγκι. Διότι αλλιώς καραδοκεί η Βάλια. ΚΑΙ η Πέγκυ!
    "Θαυμάζω την κομψότητα της μεθόδου σας. Πρέπει να είναι ωραίο να καλπάζεις με το άλογο των αληθινών Μαθηματικών, ενώ εμείς οι υπόλοιποι αγκομαχάμε στον ποδαρόδρομο" - ο Άλμπερτ Άινσταϊν στον Τούλλιο Λέβι-Τσίβιτα

  6. Default

    Διαβάζω στη σελίδα του κατασκευαστή:

    "By contrast, H-PAS balances the acoustic and electrical impedance of the system to increase the efficiency of the speaker's electrical-to-acoustic conversion, requiring less power for the bass and thus making more power available for the mids and highs."

    Διαβάζω στον Μέντορα :

    "Από την άλλη, η μέτρια ευαισθησία του ηχείου συνδυάζεται με σχετικώς χαμηλές τιμές εμπέδησης (4Ω στα 38Hz και 3.3Ω στα 200Hz) γεγονός που το κάνουν απαιτητικό ως προς τους ενισχυτές που θα το οδηγήσουν."

    Έχω την εντύπωση οτι είναι αντικρούμενα τα δύο κείμενα και βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό "efficiency" συζητάμε στα 4Ωμ/86dB.

    Άλλη απορία: Αυτή η "μπας τραπ" δεν κλέβει λίγη ακόμα απο την πίσω ενέργεια των μεγαφώνων - πιθανώς κάτι σαν κοιλότητα helmholtz - στη (πολύ) χαμηλή περιοχή του φάσματος?

    " H-PAS also includes an acoustic bass trap, which works the same way as bass traps in concert halls and recording studios to reduce low-bass distortion"

    Και δημιουργούνται βέβαια και πολλές άλλες απορίες σχετικά με τους ισχυρισμούς του κατασκευαστή. Πχ εαν θέλουμε να έχουμε καλύτερη αποδοτικότητα στο σύστημα η κορνα είναι μια καλή λύση. Αν θες να κατέβεις χαμηλά με μικρό όγκο, το ρεφλέξ είναι επίσεις μια λύση. Πάντως, αχταρμά του είδους
    "horn loading, transmission-line loading, bass reflex and acoustic suspension"
    δεν έχω ξανασυναντήσει. (Αλήθεια, η τεχνική bandpass πως τους ξέφυγε?)

    Τέλος, απο τα λίγα που ξέρω περί ηλεκτρακουστικής, μοντέλο free lunch για τα ηχεία, δεν υφίσταται. Συνεπώς, είναι απολύτως λογικό να διερωτάται κάποιος, πως γίνεται να βρεθεί ενέργεια με "μαγικό τρόπο"....

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts